Η γνώμη μου για τον Λάκη Λαζόπουλο

Η γνώμη μου για τον Λάκη Λαζόπουλο

Ελεύθερος χρόνος

Ο Λάκης Λαζόπουλος υπήρξε ένα άτομο που άσκησε έντονη σάτιρα μέσω της τηλεοπτικής του εκπομπής "Αλ Τσαντίρι Νιουζ" και κατάφερε να δημιουργήσει φανατικό κοινό, διάσημες κόντρες και φανατικούς εχθρούς.

Η σάτιρα η οποία σταδιακά και σε μεγάλο βαθμό εξελίχθηκε σε πολιτική προπαγάνδα, η εμμονή του με συγκεκριμένα τηλεοπτικά πρόσωπα τα οποία διέβαλλε με τόσο μένος όπου αυτή η μανία από τα όρια της σάτιρας έγινε εμμονή, η σάτιρα η οποία περιστρεφόταν γύρω από την πολιτική επικαιρότητα, όλα αυτά τον κατέστησαν μία πολιτική προσωπικότητα που συγκεντρώνει πάντοτε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον. Άλλοτε με θετικό και άλλοτε με αρνητικό τρόπο…

Προσωπικά, δεν μου άρεσε ποτέ ιδιαίτερα η συγκεκριμένη σάτιρα του συγκεκριμένου αυτού προσώπου (θυμάμαι, είχα φίλες εκείνη την περίοδο, το 2009 που ήμουν 16 χρονών και μου έλεγαν να πάμε να τον δούμε από κοντά, αλλά είχα πει όχι). Σέβομαι όμως το γεγονός ότι άρεσε σε μεγάλη μερίδα του κόσμου, μία Ελληνική κοινωνία χτυπημένη από την οικονομική κρίση (η οποία βρισκόταν τότε και στα πρώτα χρόνια της και βιώθηκε πολύ έντονα) και είχε την ανάγκη να γελάσει, να ξεσκάσει, να χαρεί.

Έχω να κάνω δύο δικές μου παρατηρήσεις, οι οποίες άλλους θα βρουν σύμφωνους και άλλους με έντονη διαφωνία.

Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη για έναν άνθρωπο που έχει κάνει ΚΑΙ καλή σάτιρα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Κείμενο: Μαρία Σκαμπαρδώνη

Εκτύπωση